Bestellen

Gemakkelijk jouw favoriete items bestellen. Hieronder vind je de belangrijkste dingen die je moet weten.

  • Bestelling plaatsen

    Na het toevoegen van producten aan je winkelmand kun je kiezen om meteen door te gaan naar bestellen of de winkelmand te bekijken. Hierna kom je in de ‘Checkout’. Hierin kun je jouw gegevens invullen en eventueel inloggen op je Fabienne Chapot account. Vergeet niet de verzendmethode te kiezen en de algemene voorwaarden te accepteren. Na het voltooien van de betaling, is de bestelling geplaatst. Je ontvangt een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Geen bevestiging ontvangen? Neem contact op met ons Customer Care Team.

  • Bestelling wijzigen

    Helaas kun je zelf niet een bestelling wijzigen. Wanneer je een verkeerde maat of een verkeerd adres hebt ingevuld neem dan onmiddelijk contact op met ons Customer Care Team. Dan proberen we dit voor je op te lossen. Wanneer jouw pakket al in de verzending zit, hebben we hier helaas geen invloed meer op. 

    Ons Customer Care Team is op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:30 op +31 (0) 20 2400720

  • Bestelling annuleren

    Je hebt het recht om je bestelling voor levering te annuleren. We proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is. Als deze al onderweg is, dan kun je het pakken binnen de bedenktijd van 30 dagen retourneren. Je vindt hier meer informatie over het retourproces.

  • Account

    Het hebben van een account op de website is makkelijk om de status van je huidige bestelling te volgen, maar ook om oude bestellingen terug te kijken. Daarnaast kun je een wishlist bijhouden en je kunt wanneer je een FC Giftcard hebt je tegoed bekijken. Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen.

  • Wachtwoord vergeten

    Als je jouw wachtwoord bent vergeten, druk dan op de knop "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Als je je e-mailadres invoert, ontvang je een e-mail waarin je je wachtwoord kan resetten. Als je (nog steeds) inlogproblemen hebt, neem dan gerust contact op met ons Customer Care Team.

  • Product uitverkocht

    Wanneer een product is uitverkocht kun je gebruik maken van de 'Want-It' functie. Vul hier je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail wanneer het product in jouw maat weer op voorraad is. Je kunt ook contact opnemen met één van onze Boutiques bij jou in de buurt en informeren of zij het artikel nog op voorraad hebben. Meer informatie over onze Boutiques vind je hier.

  • Kortingscode

    Heb je een kortingscode ontvangen? Je kunt de kortingscode invullen in de laatste stap in de ‘Checkout’. In de meeste gevallen is deze niet geldig op Sale items.

Staat jouw vraag hier niet bij? Ons Customer Care Team staat je graag te woord!

Wij zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 bereikbaar:

Chat

Klik op het chaticoon rechtsonder in beeld. 

Stay up to date!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een 10% welcome voucher.

Door op bevestig te klikken gaat u akkoord met ons privacybeleid.

Thanks!

Je inschrijving wordt verwerkt!

Eén moment... 5..